onsdag, november 9

litet liv

med inget smink betyder det inga ögonbryn för mig. några hårstrån, haha nevars. 
jag är inte stressad längre, det här känns bra. att känna att man hänger med i alla igen.
annat negativt har ju kommit igång dåra, bita på naglarna har man börjat göra och 
jag har börjat skit i vad jag sätter på mig. tugga på naglarna är så 2008 och efter att ha
haft skit snygga naglar till inget alls. fan vilken dålig vana. men nu är det slut på det.

vet inte men hemma i linköping är det så att jag kan bara inte gå på stan i mjukiskläder,
vet inte om det är något jag har fått för mig. vilket jag tror starkt på. SURE när man har 
sunkbulledag och ska äta sig fet på godis och går till Hemmakväll. men annars inte.

stört. aja nu fan ska jag plugga. 
höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar