tisdag, november 8

hey you monkeey

nu kommer allt, all at once.
jag hAAAtar bloggar där bara dagliga sysslor skrivs om. men eftersom jag inte har så mycket att tillföra om dagarna så skriver jag om vad jag gör vilket jag nyss klagade på, emotsägelser. yee. inteintressantomdufrågarmig.
jag är ingen intressant person i sig, bara lite självgalen. eller inte själv som själv. människan som as garvar till sina skämt men i själva verket inte fattade dom själv. en annan sak är att jag är feting bra på att prata, om sjukt ointressanta saker. och med alkohol blir det knas om man vill ha en tyst minut. jag tänker inte bara när jag är ensam. jag har haft en häst (hyrhäst), TRO DET ELLER EJ.

att försöka överraska någon med att man bott ute i skogA är as nice när man får som svar 'men jotack jag märker det'. så ingen mening med att nämna. jag avskyr min barndomsstad Motala, även om jag har tvärsköj när jag är där. motalas busssystem är något lustigt och tyckte det var modernt att byta nummer och blanda nummren på bussarna. not cool.

jag duschar med min kära särbo. min styvpappa tyckte vi var skit konstiga, säkert äckliga med (han sa det till min mamma när han frågade vad vi gjorde). tur att mamma är en van kvinna med äckliga ungdomar omkring sig.
mitt namn tror många är från Carl von Linnéeeeee. Men NEJEEEEEE det sägs LINÄ (som med ä fast med e) you know. no you didn't. but now you do.

tjohaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar