onsdag, november 9

behöver göra nått åt skiten




vad i hela friden ska man göra åt sitt förbannade hår.
tänkt spara till långt, O C H sen då? bara ha långt, inte as nice.
funderar på att forsla bort hela och bilda ett kalhygge. en helikopterplatta? neva.
jag ska bort med mitt hår igen, det är jag nästan helt säker på. ser ut som en idiot med en lugg
som hänger ända nere vid pullan. whats up with that.

Med tanke på att rihanna gick från bajskort till långt så tycker man ju att man
borde kunna göra lika dant. löshår i luggen? Aee fy. men ligger på en madrass med
sjuhundramiljonersdriljarder så tror jag att man kan göra sånt. men jag ser inte den
ljus sidan på mitt hår idag.

och hur blir det på studenten? se ut som man inte har nått hår alls kanske? jo men tack.

NÄSTA, KLIPPPPPA HÅRET!
ingen med bra förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar