fredag, november 4

M a n D O W N


väntar på älskling nu. städat rummet ooooch fixar mig i stortsätt samtidigt.
jag är fanimej bäst på att stressa men samtidigt få fram det bästa. även om jag ser ut som en
hora i sminket men äsch. har ju sätt värre ut!

Vet inte om det bara är jag som ska göra en header och man inte har en HELBILD på sig själv, typ bara har halv ansiktet är med. Vet inte men mina ögon sitter för långt ifrån varandra ibland, inte så sexigt. men då äre lika bra att bara visa den fina halvan;) Åter till helbilden!!
Man ska göra en header när man vill ha med heeela kroppen och jag lovar er att jag har letat igenom hela min jävla hårddisk och jag hittar inte en jävel eller någon bra. Den ena är okej men man ser ut som en blåval och den andra ser bara förjävliga ut. Och där dog headern, så tog en liten halloweenbild.

min nya header för tillfället. och min design ska jag ändra på med. tjoflöjt.
onödigt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar