fredag, november 4

allt som glimmar är inte guld

bloggen är din dagbok. förutom att du måste begränsa lite av det du skriver och vill skriva.
yes indeed klockt. men varför? jag ska börja skriva att jag tänker på, ny början på det. jag
är bäst på att snacka om vad jag tänker på. ibland när människor som till exempel rasmus pratar med mig
så hör jag inte ens vad han säger  för jag sitter i som min egna lilla bubbla. rätt coolt men fett irriterande när jag vill koncentrera mig på vad han säger eller vad andra pratar om.

i n t e p o p u l ä r t .
(om du frågar rasmus) haha förlåt my love.

förstår om människor lägger ner tid som fan på bloggandet om du får S J U K T
med cash för det. men alltså att låtsas som att man skriver till tusentals/hundratals läsare som man 
egentligen som amatörbloggare inte har ÄR pinsamt. men man har en del av privatlivet kvar. (HELA,
positivt. svar: JA. att hela sverige och folk utanför sveriges gräns vet om när du byter trosor är okej? svar: NEJ.)


Skriver om min pojkvän i varje inlägg btw. never ending story so to speak. han är min prins, fina älskling! Alla säger att "ohhhh gud, jag har världens bästa pojkvän!" men fan i mig, jag håller med. 
Jag har det. jag är grymt kär och älskar rasmus mer än allt och att skryta om sin kärlek är inget man själv kan få nog av, så det är bara att stå ut med lite inlägg om min fejna karl! (men för andra blir det jobbigt till slut). 
love you so so so much!


Nu ska jag se klart på 
C A P T A I N     A M E R I C A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar