söndag, november 6

Slut på lov, puh

Jag har haft ett helt klart underbart lov, kan bara tacka dom som medverkat. haha
Kändes så enormt skönt att ha en veckas lov. Har nog aldrig varit så här skoltrött som jag är nu.
Men det är bara att kämpa på så står man där på flaket snart och brölar som en kåtko!

Snart kommer min älskling till mig igen och kramar på mig, det är ju trots allt sista
looovdagen. ja jag är fett deppig över det, vill iinte börja plugga just nu. några lovdagar till tack.
imorgon efter skolan är det BARA BARA BARA BARA plugg för min del. ska ha gjort klart
en uppsats, men det fixar jag. påbörjat eeeen aning. i s u c k.



 Jag är i alla fall världens stoltaste nya moster.
första bääbben som föddes på mammas sida sen jag och syrran var små(19 år sen nästan exakt)
en vecka innan födelsedagen också, bäste presenten med en nya bäbbä.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar