onsdag, november 23

jag ett break utan att fråga chefen

vet inte om det är bara en liten period av mitt långa liv som jag tror att jag mår skit
eller om jag verkligen verkligen mår skit. det kan man ju ställa sig för fråga ibland.
vet inte om jag mår skit eller om det bara är nu. jag tror inte det är en inbillning faktiskt,
att jag för en gång skull kan jag erkänna det. inte för att det händer ofta att jag är deppig.

jag är den glada line, kanske ibland för den glada som just nu tar ett break utan att
ens fråga chefen om det är okej kanske man kan se det. den här veckan har ju varit
annorlunda jämfört med andra veckor så vi får hoppas att nästa vecka ser bättre ut.

jag är ingen deppig person det kan jag lova er. så VAD ÄR MITT PROBLEM.
lite irriterad på mig själv. wake up line....!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar