lördag, september 3

plugga en lördag med solsken

Idag har jag och my razz varit på Bbgs marken med Ludde och Martin. Feting trött. Riktigt nice, med tanke på att det var fint väder och hela köret. Nu är jag hemma och ska plugga, EN LÖRDAG MED SOLSKEN....

Ska plugga klart historia och fixa lite med min podcast jag ska ha i skolan nästa vecka...
när det är helg så blir man fortfarande inte av med skolarbete, ja bliiiir så trött ;) vill njuta av helgen men iiicke. Aja blir nog att köpa godis o slappa för det mest...se klart Scream 4 i alla fall..

Jag är så jävla rädd när det gäller skräckfilm så jag satt o hoppade till typ hela tiden, smart som jag är så kollade jag på den själv. puh. sänkte och höll för ögonen typ hela tiden! riktig jävla mes är jag :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar