torsdag, september 22

dricka jäger och boka tattoo

Imorgon ska jag boka tatuerings tid..kommer bli SMOKIN'
men så klart ssäger jag iiinget om vad jag ska ha för någon.
Inget jag har sätt någon annan ha varje fall. hö höö höö. dock liten.

drömde också i natt att rasmus vänstrade, HAHA.
Jag, han och hans polare Jimmy var ute och åkte och så hoppade jag av
vid något random hus för att hälsa på min mamma. Så Rasmus och Jimmy
skulle iväg och hämta en sak utav någon snubbe typ någon skruvdragare eller
något och han sa att det skulle  bara ta typ 15 min sen var dom tillbaka..
Men dom kom aldrig så jag ringde efter typ två timmar.
Jag 'VAR FAN ÄR NI?'
Rasmus (full som aset svarar) - Jag dricker Jäger, har en fett snygg brud här och ska knulla ikväll.

Jag vaknade som en jävla idiot och var skit ledsen...
den var vidrigt verklig.
den fortsatte efter det där men det var så jävla komiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar