tisdag, september 13

Det suger men det är värt det.

Hetsar upp mig för skolan fast jag inte behöver.
Ligger ju inte efter i något, vad jag vet av i alla fall.
Har börjat få mer koll nu, lite mer struktur. kanske för mke.
Varje vecka sätter jag upp ett schema för hur jag ska kunna
plugga och hur jag ska kunna träffa folk efter skolan utan
att jag ska behöva plugga ihjäl mig.

Kan ligga o vrida mig i sängen innan jag ska sova i
flera timmar när jag känner att jag glömt något o bara
stressa upp mig själv. haha, vet inte vart Line Stolt
börjar ta vägen men det är rakt åt helvete någonstanns.
Men fan, glad & lycklig är jag ändå även om jag typ
bara vill sätta mig i fosterställning i ett hörn o skrika o tjuta ibland.


Haha. Så min vardag suger kan man säga. Jag orkar
ju verkligen inte göra något efter skolan heller o på
helgerna. Helt slut i huvudet o typ död i kroppen.
Men jag har i alla fall kommit fram till att jag är
vidrigt skoltrött men att det lönar sig i slutändan och
att det är inte så tråkigt att plugga ändå. Hellre
det än att vara arbetslös.

Jag ska i alla fall bara göra en grej imorgon efter skolan o
sen ska jag ta det lugnt bara. baaaara umgås med älskling.
Att ha en så fin pojkvän, så fina vänner och en så bra familj
klarar man allt :)

Ibland kan man tro att man är deprimerad, även om jag inte
är det. Jag bara fett bra på att stressa upp mig.
Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, kvart över sju.
adjökens! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar