söndag, augusti 21

where do I begin

O N E  D A Y  I ' L L  F L Y  A W A Y
Lyssna på moulin rouge låtar, kommit in i någon period tror jag. 
Ibland vill man ju bara gömma sig under jord i några år. Så känner jag, eller jag
känner inget idag över huvudtaget. Kommer knappt ihåg vad jag gjort idag. 
Blandar ihop allt, sätter allt i fel ordning.
Varit trött på mig själv i några dagar har ju varken hjälp mig eller någon annan dårå.
Trött på mig själv men samtidigt lycklig, men också olycklig
Något saknas, men ingen ide att säga det högt för inget av det kommer blir bra igen.
Tror också att jag tänker för mycket, mer än vad jag någonsin gjort. 
Går på högvarv, full speed i huvudet på mig. 

Jag är inte depp, inte alls. Grymt stressad och förvirrad kanske man kan säga.
Allt på samma gång i stort sätt. Något gör mig orolig men jag vet inte heller vad
fan det kan vara. Det blir nog bra i slutändan. Ska leva o ha det så bra det bara kan
bli den kommande veckan med min underbara släkt och min sjukligt fina pojkvän. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar