fredag, augusti 5

tatueringar

Jag har alltid vad into tattoos so to speak. Både tatueringar på tjejer och killar, hett vilket som. Om man hade alla pengar i världen hade jag vart full av dom. Beroende på vilken stil man har så kan man ha en tatuering som just symboliserar den. Jag har en massa små tatueringar jag vill någonstanns vilket jag funderar på en massa också.

Det jag tycker inte är så snyggt med tatueringar är när man har en massa texter överallt. I alla fall just Carpe Diem, någon som alla har. Det är inte hemskt fult texter, det beror ju också på vart dom sitter. Men att ha det lite över allt. Det gör en tatuering så opersonlig om man har den på tex underarmen som många killar har typ efternamn eller sitt smeknamn what so ever. Men som sagt beror på vem som har dom, vem som gör dom och vart dom sitter. En enstaka text är fint men kanske inte på flera ställen..

Det jag tycker killar passar (dom flesta) att ha en tatuering är på halsen. haha men det fulaste stället är när dom har längst ner på magen, ser extremt brudaktigt ut.
Och på tjejer är nog det snyggaste stället att ha är sleeve eller chestpiece. medans jag inte tycker det är så snyggt på tjejer att ha tribaler på överarmen eller i svanket (beroende på vad det är förstås).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar