onsdag, augusti 3

tattoos baby




Legat hela morgonen och planerat min framtida tatuering och den kommer vara riktigt fet det kan jag ju meddela! Inga detaljer eller ingen info över hur den kommer se ut men den ska sitta på bröstet. Så nu har jag suttit ända sen jag vaknade och letat en massa jobb (hittat lite) men ska skriva om mitt CV och fixa och trixa lite.

Måste hitta ett jobb för att kunna göra den och för att ha pengar utöver studiebidraget. Det är ingen hitt att leva på om man säger så. Sen efter jag kirrat ett jobb om det finns något så ska jag kolla upp en superbra tatuerare. När jag gjorde min första så har jag ångrat mig att jag gick just till den tatueraren. Kände att han var mer ute efter pengarna än att tycka det var roligt att gadda folk så det blir bra. Snea blad på min ros, linjerna på vissa ställen sitter inte ens ihop med varandra.  Jag är bara missnöjd men den får sitta där den sitter o lär inte försvinna. Så wish me good luck. Man ska väll inte tänka negativt inte, bara man vill så kommer det att fungera.

nu ska jag fixa mig tills särbo kommer o vi drar till marken. tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar