torsdag, augusti 11

puss puss

Avslutar dagen i sängen som vanligt folk. Tråååkigt nog,  nej vars men hade ju då tänkt och sova men fick förjävla ont i nacken o huvet så blir nog att vara vaken ett tag till även om jag är lite småpömsig. Imorgon kommer min flomp hit. Går några timmar att vara ifrån han sen längtar jag till jag får pussa på han igen, livet är hårt när man är kär, men det är ju absolut inget jag klagar på :) he he he
Och det gjorde det inte lättare när vi kom in på hemmakväll och så står det två sötnosar där och pussas för fullt istället för att leta film, cute! Längtar efter min rasmus...<3


Har haft visning på våran lägenhet idag med, ajjamen! Flytta ska vi göra, till en tre istället för våran stora fyra. Och flytten blir inte lång, haha. Till porten bredvid barra serni. Toppen nice:)


Nu till mera movie, sleep tight everyone!
nighty!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar