lördag, augusti 13

Like always, i can't sleep

Ligger i sängen och spelar cut the rope , så roligt har man när man inte kan sova! Gör planer i huvudet för sista året i skolan, kommer plugga som en jävla idiot och skaffa mig en praktikplats! Tur att man kommer på något man vill göra efter skolan sista året på gymnasiet!

Man vet ju verkligen inte vad man vill bli när man precis börjar i ettan! Pyf, glöm det! Aeee, det tar man sista året!

Förutom det så ser jag inte fram emot skolan över huvudtaget! Så jävla skoltrött men men det är som sagt sista året så det är bara att stå ut och göra något bra av det! :)


Ska göra mig ett videoinlägg nästa vecka tror jag och om jag nu kommer ihåg! Haha får väll se om man kommer på något att prata om istället för att sitta och snacka om vad man gjort under dagarna! Vilket suger getpenis att sitta och glo på! Aja...
Nu ska jag göra ett försök till att somna annars ger jag upp! Gnight! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar