onsdag, augusti 10

facemybook

Jag är så trött på facebook, man vet liksom inte vad internet handlar om längre. Visst att man bloggar och skriver om hittan och dittan men alltså på facebook ska man ha såååå många vänner som det bara går! Vet inte men dom jag har kvar på min facebook nu som är 180 stycken är folk jag pratat med mer än en gång i livet. Varför ha 200 000 personer för? Tror ju inte att alla har så jävla intressant liv. Veta när du byter trosor/kallingar, vet hur många snorkråkor du petade ut idag och se bilder på hur full du var på krogen senast...

anklagar ingen på dom senaste punkterna..men det är bara sånt man tänker på när man inte har annat att tänka på liksom... Jag är inte så jävla diskret jämt med vad jag skriver och sätter ut för bilder... Men jag vet ju vem alla jag har på facebook är... MEN man väljer ju dock själv vem man ska dela allt med om det är dom här 90 närstående eller 200 000 anonyma.

Och VAD FAN ÄR MED PLACES??
Jag vill att Magnus, 33 och är pervo ska veta vart jag är alla tider på dygnet och veta vem jag är med. Alltså det är inte safe längre, varför i hela friden ska alla veta vart man är eller vart man befinner sig i sitt hem. Typ 'ligger i sängen' och så kommer det upp kartor på precis vart du ligger, haha nej vars. DET är där emot inget jag skulle skriva ut för det första så har man ju inget privatliv och för det andra så är det av något så JÄVLA ointressant!

Om alla börjar köra på Google+ och dissar lite facebook hade det vart lite fetare!
Funderar stark på att ta bort facebook, men det är rätt roligt o se bilder på andra o dom som skriver något roligt. Aja allt för mig, KLART SLUT!

God natt för tusan!
pet på bullen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar