måndag, augusti 15

all my lovin'

kort sammafattning av första skoldagen.
F Ö R S O V mig först och främst, har fått hundra sms och jag vet inte men jag tror jag vaknade när Victor ringde på dörren. Haha roliga var att jag frågade mig själv högt när jag började och svarade självklart, då är man fan trött. Vaknade 09.07 när jag började 08.30, tyckte jag var rätt duktigt. Ändå hade jag satt larmet på två gånger. TIO POÄNG TILL TJEJEN I KORT HÅR SOM SER UT SOM HON GÖR.

Sen drog vi till skolan och Victor höll på att trampa i en nyligen avliden råtta, haha. Hans nacke var lite av och när vi skulle dra hem så var han helt tom på inelvis. fräsh kille vettni. 
Väl inne i skolan så var hela lektionen slut så vi drog direkt till maten o käkade. Lite pasta och skinktjosan, redigt gött får jag påstå. Sen har vi inte haft så mycket mer förutom snack om att vi ska ha jumpa hela veckan för oss som har lite kvar att göra så efter den här veckan så har jag G i det, T J O F L Ö J T!!

(one dead little pal)


EFTER skolan drog jag och virre o hämtade min skärmar till cykeln hos röbin.
känns som man har gjort en massa idag, och dan är fan inte slut än! Aja hörs sen:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar